Materiały pokonferencyjne

EU flag-Erasmus+_vect_POS

[English]


Materiały pokonferencyjne

Learning how to assess across cultures – Teachers’ Perceptions of Language Assessment in a Telecollaborative Project Jarosław Krajka pdf
Ocenianie kształtujące na lektoracie języka rosyjskiego w szkole wyższej – z doświadczeń lektora Joanna Olechno-Wasiluk pdf
Ocenienie kształtujące w grupach heterogenicznych: nauczanie języka angielskiego na przykładzie Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego Renata Botwina, Anna Kizińska pdf
Ocenianie projektu informatycznego wykonanego przez studentów na zajęciach języka angielskiego specjalistycznego Ilona Dąbrowska pdf
Podręcznik a motywacja do nauki języka obcego na przykładzie podręcznika „Niemiecki nie jest trudny. Ćwiczenia dla osób podejmujących pracę zawodową” Bożena Lasoń, Dorota Zawadzka pdf
Rola oceny kształtującej w odbiorze oceny sumującej przez kandydata w trakcie przygotowania do państwowego egzaminu Federacji Rosyjskiej TRKI-3 (C1). Wpływ oceny kształtującej na motywację i efektywne uczenie się Halina Alsheuskaya pdf
Use of Formative Assessment in Artes Liberales principles-based education: empowering language learners Nemira Mačianskienė, Vilma Bijeikienė, Jurgita Šerniūtė pdf
The Value of Positive Feedback and Ongoing Needs Analysis in the Process of Formative Assessment Lucyna Wilinkiewicz-Górniak pdf

 

Reklamy